نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
معادله مجهول هیگواین در آستانه رسیدن به پاسخ

معادله مجهول هیگواین در آستانه رسیدن به پاسخ

جابجایی بازیکنان بین دو باشگاه یووه و رم هنوز به اتمام نرسیده، نوبت گونزالو هیگواین فرا رسیده تا بلكه او نیز در یكی از معاوضه‌های باشگاه یوونتوس جای بگیرد.

 

به گزارش Il Tempo، Corriere dello Sport و Tuttosport هدف جدید بیانکونری، نیکولو زانیولو 20 ساله باشگاه رم است و این باشگاه مایل است برای دستیابی به هدف خود از گزینه «هیگواین» استفاده کند؛ چراكه هیگواین پس از بازی در تیم‌های میلان و چلسی، علی‌رغم حضور ساری در یووه، به نظر می‌رسد جایی در برنامه‌های این سرمربی ایتالیایی ندارد.

 

یکی از پیشنهادات یووه برای واگذاری هیگواین، انتقال قرضی او با امکان تبدیل آن به خرید همراه با مبلغ 12 میلیون (بدون اشاره به حقوق) است. هرچند به نظر می‌رسد رم تمایلی به پرداخت چنین هزینه‌ای نداشته باشد.

 

جایگزین پیشنهاد بالا، تمدید قرارداد هیگواین با یووه و افزایش دستمزد او در یک مدت مشخص و سپس انتقال قرضی هیگی با شرط خرید به رم است. در این صورت ‌ال‌پیپیتا می‌تواند جایگزین ادین ژکویی شود که تابستان امسال راهی اینتر شده است.

 

در هر صورت؛ یووه امیدوار است بتواند از هیگواین به عنوان بخشی از برنامه خود برای خرید زانیولوی جوان که تگ 60 میلیون یورویی را كنار نامش در ماركت تابستانی می‌بیند، استفاده کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: